Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Nowości
Opaska Brokatowa Złota
Opaska Brokatowa Złota
20,00 zł
szt.
Opaska Brokatowa Srebrna
Opaska Brokatowa Srebrna
20,00 zł
szt.
Opaska Welurowa Granatowa Gruba
Opaska Welurowa Granatowa Gruba
50,00 zł
szt.
Opaska Satynowa Różowa Gruba
Opaska Satynowa Różowa Gruba
50,00 zł
szt.
Opaska Satynowa Czarna Gruba
Opaska Satynowa Czarna Gruba
50,00 zł
szt.
Opaska Satynowa Biała Gruba
Opaska Satynowa Biała Gruba
50,00 zł
szt.
Kapelusz Koktajlowy Izabella
Kapelusz Koktajlowy Izabella
280,00 zł
szt.
Kapelusz Koktajlowy Malwina
Kapelusz Koktajlowy Malwina
380,00 zł
szt.
Promocje
Toczek Elizabeth
Toczek Elizabeth
310,00 zł 250,00 zł
szt.
Toczek Złoty  Moly  V
Toczek Złoty Moly V
150,00 zł 150,00 zł
szt.
Kapelusz koktajlowy HAY LIN BLACK
Kapelusz koktajlowy HAY LIN BLACK
380,00 zł 320,00 zł
szt.
Toczek Sarah
Toczek Sarah
350,00 zł 320,00 zł
szt.
Fascynator Czarny Iza 105
Fascynator Czarny Iza 105
140,00 zł 120,00 zł
szt.
Kapelusz Ivory and Dark Pink
Kapelusz Ivory and Dark Pink
280,00 zł 230,00 zł
szt.
Toczek Elise
Toczek Elise
250,00 zł 130,00 zł
szt.
Toczek Alexia
Toczek Alexia
310,00 zł 220,00 zł
szt.
Toczek Brown
Toczek Brown
310,00 zł 250,00 zł
szt.
Kapelusz Ivory and Chocolate
Kapelusz Ivory and Chocolate
280,00 zł 250,00 zł
szt.
Toczek Vanessa
Toczek Vanessa
270,00 zł 150,00 zł
szt.
Czarna woalka Fascynator Elisa Black II
Czarna woalka Fascynator Elisa Black II
130,00 zł 110,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Ważne informacje
Zasady zakupów w sklepie stacjonarnym z uwagi na COViD

Szanowni Klienci,

Nasz sklep stacjonarny w Pruszowicach znów jest dla Państwa otwarty w standardowych godzinach 10.00-21.00. Dla Państwa bezpieczeństwa wprowadziliśmy jednakże nowe zasady zakupów:

a) prosimy o wcześniejsze umówienie godziny wizyty w sklepie (tak byście mogli Państwo komfortowo dokonać zakupów bez kontaktu z innymi klientami)

b) w sklepie może jednorazowo przebywać tylko jedna osoba (osoby towarzyszące zapraszamy na wygodną, zadaszoną ławeczkę przed sklepem:))

c) podczas pobytu w sklepie prosimy o przebywanie w maseczkach na twarzy oraz dezynfekcję dłoni podczas przymierzania produktów   

Przypominamy, że cały czas można składać zamówienia 7X24h przez sklep internetowy lub telefonicznie  Wysyłki zakupionych towarów realizujemy na bieżąco.

 

Zapraszamy serdecznie

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

  


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • "Produkt na zamówienie" – wiekszośc produktów oferowanych w sklepie to produkty jednostkowe, wykonane według indywidualnego projektu - by każda z Was była wyjatkowa... Jeżeli jednak jesteś zainteresowana abyśmy wykonali dla Ciebie bardzo podobny produkt do tego z tym statusem - skontaktuj sie z nami w dogodny dla siebie sposób poprzez email: handel@toczkifascynatory.pl lub telefonicznie: 601172977 i opowiedz czy chcesz wprowadzic jakies zmiany do projektu... Pamietaj jednakże o tym, że produkt jaki wykonamy dla Ciebie nie będzie w 100% identyczny..:) to nie fabryka :) Zrobimy jednak wszystko by był jeszcze ładniejszy od swojego wzorca..
  • "Dostępny" – to ten jeden, jedyny... Twój Facynator....po prostu czeka na Ciebie, wrzucaj do koszyka i złóż zamówienie:) 
  • "Duża ilość" – oznacza, że mamy wiecej niż jedną sztukę tego produktu...

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miała dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • paczkomaty InPost
  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna),
  • odbiór osobisty w siedzibie firmy po uprzednim umówieniu terminu i godziny odbioru.

 

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (zapłata kartą).
  • gotówką lub kartą płatniczą w siedzibie firmy

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Tak, po uprzednim umówieniu terminu i godziny odbioru. Nasza siedziba: ul. Dębowa 12 mieści sie pod Wrocławiem. Zapraszamy.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Z kuponu/kodu rabatowego mozna skorzystać wyłącznie w przypadku zakupu produktów dostepnych w Sklepie. Nie można wykorzystywać ich przy zakupie produktów wykonywanych na zamówienie.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 601172977.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu zmiany statusu zamówienia na "przesyłka wysłana". W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 601172977.

 


 

 Mam problem przesyłką. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 601172977.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl