Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Nowości
Fascynator Opaska Scarlett Łosoś III
Fascynator Opaska Scarlett Łosoś III

180,00 zł

szt.
Fascynator Opaska Burgund II
Fascynator Opaska Burgund II

210,00 zł

szt.
Fascynator Opaska Śliwkowy Burgund
Fascynator Opaska Śliwkowy Burgund

230,00 zł

szt.
Fascynator Opaska Lawendowy
Fascynator Opaska Lawendowy

230,00 zł

szt.
Fascynator Opaska Scarlett Light Pink  IV
Fascynator Opaska Scarlett Light Pink IV

250,00 zł

szt.
Fascynator Ślubny Woalka Marta  VIII
Fascynator Ślubny Woalka Marta VIII

270,00 zł

szt.
Promocje
Toczek Fascynator Agata
Toczek Fascynator Agata

240,00 zł

Cena regularna: 280,00 zł

Najniższa cena: 280,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Rodzaje płatności online
Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

  


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • "Produkt na zamówienie" – wiekszośc produktów oferowanych w sklepie to produkty jednostkowe, wykonane według indywidualnego projektu - by każda z Was była wyjatkowa... Jeżeli jednak jesteś zainteresowana abyśmy wykonali dla Ciebie bardzo podobny produkt do tego z tym statusem - skontaktuj sie z nami w dogodny dla siebie sposób poprzez email: handel@toczkifascynatory.pl lub telefonicznie: +48601172977 i opowiedz czy chcesz wprowadzic jakies zmiany do projektu... Pamietaj jednakże o tym, że produkt jaki wykonamy dla Ciebie nie będzie w 100% identyczny..:) to nie fabryka :) Zrobimy jednak wszystko by był jeszcze ładniejszy od swojego wzorca..
  • "Dostępny" – to ten jeden, jedyny... Twój Facynator....po prostu czeka na Ciebie, wrzucaj do koszyka i złóż zamówienie:) 
  • "Duża ilość" – oznacza, że mamy wiecej niż jedną sztukę tego produktu...

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miała dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • paczkomaty InPost
  • przesyłka kurierska,
  • odbiór osobisty w siedzibie firmy po uprzednim umówieniu terminu i godziny odbioru.

 

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (online) lub płatność kartą.
  • gotówką lub kartą płatniczą w siedzibie firmy

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Tak, po uprzednim umówieniu terminu i godziny odbioru w naszym sklepie stacjonarnym znajdującym się pod adresem: ul. Dębowa 12, 51-217 Pruszowice (pod Wrocławiem). Zapraszamy.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Z kuponu/kodu rabatowego można skorzystać wyłącznie w przypadku zakupu produktów dostępnych w Sklepie. Nie można wykorzystywać ich przy zakupie produktów wykonywanych na zamówienie.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48601172977.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu zmiany statusu zamówienia na "przesyłka wysłana". W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48601172977.

 


 

 Mam problem przesyłką. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48601172977.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl